Ny bloggadress

Hej!
På grund av att jag (Nadja) har glömt bort vilket lösenord vi hade på förra bloggen har jag valt att göra en ny.

Mycket har hänt sedan det senaste inlägget. Vi har producerat 3 tavlor som vi sålt för 300 kr styck. Vi har även gjort en marknadsplan, och redovisat den inför halva vår klass (vilket jag var extremt nervös över, hatar att stå inför folk och prata. usch.. men det gick rätt så bra ändå).
I tisdags så var vi med på den regionala UF-mässan som var i västerås inne i Aros congress center, då fick vi en beställning, tills i morgon. så just nu håller jag på med den. Det kommer upp en bild sen när jag är klar. Vi kom även på första plats i tävlingen "bästa logotyp" och vann därmed 2000 kr. Jag var så otroligt chockad. Trodde inte alls att vi skulle vinna, då jag inte tycker att vår logga är så speciellt snygg. hehe.
Det som var lite tråkigt på mässan var platsen vi fick, mitt framför montern hade vi en stor pelare. Och det var inte alls kul. Men vi fick göra det bästa utav situationen.

Men som sagt, kommer upp en bild lite senare på tavla jag håller på med just nu.

Mvh // Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0